Diagnosztika

Foghiány, esztétikai probléma, állkapocsízületi kattogás/fájdalom, elöregedett pótlások, kellemetlen lehelet

Fogászati diagnosztika

Fogászati rendelőnkben számos modern diagnosztikai módszer áll rendelkezésünkre, hogy teljeskörű állapotfelmérésed elvégezhessük. Az első vizsgálathoz minden esetben egy ingyenes és részletes szájüregi vizsgálat társul. A rejtett bajok feltárásában a fogászati röntgen nyújt segítséget. Ezt követően állítjuk össze számodra a legmegfelelőbb kezelési tervet, melyben javaslatot teszünk fogászati gondjaid megoldására.

A fogászati röntgen elengedhetetlen kiegészítő diagnosztikai eszköz. Nagyon fontos olyan rejtett elváltozások felfedezésében, amelyek még a legalaposabb klinikai vizsgálatokkal sem állapíthatóak meg.

Pl.:
          a fogak egymás felé tekintő felszínén megindult szuvasodási folyamatok
          régi fogtömés alatti szuvasodás – ún. secunder caries
          fogágybetegségek során kialakuló mély gyulladásos reakciók
          a csont sorvadása következtében kialakuló csonttasakok
          egy nem tökéletes gyökértömés következtében kialakult krónikus gyulladásos góc a fog gyökerének a csúcsa körül
          különböző szájüregi cisztás elváltozások

Kezelési terv készítése

A szájüreg vizsgálatát és az állapotfelmérést követően, a röntgenfelvételek ismeretében elkészítjük számodra az ingyenes kezelési tervet. Minden esetben egyeztetünk veled, megbeszéljük a kezelési alternatívákat. Fő célunk a fogászati igényeid maximális kielégítése mind funkcionális, mind pedig esztétikai szempontból. A kezelési tervben részletesen ismertetjük a javasolt beavatkozások lépéseit, ütemezését és ezek várható költségeit. Ennek megbeszélése és elfogadása után kezdjük el a kezelésed.

Dr. Danyi Csanád

Azon dolgozunk, hogy Ön a legjobb kezelést kapja.

Közösségi fiókok

Látogassa meg a Dr. Danyi közösségi linkjeit. A rendszeres frissítések érdekében feltétlenül kövesse fiókjainkat.

Copyright 2020 Dr Danyi – Fogászati Implantológia by Webdude. Minden jog fenntartva!